Muligheder

Hos Holstebro bueskytteforening er der mange muligheder indenfor bueskydning. Her kan du skyde med bue for sjov, tilegne dig færdigheder at skyde med lanngbue, barbue, recurve- og compound bue. Og for dem som drømmer om at deltage i de store buestævner er der mulighed for at dygtiggøre sig under kyndig vejledning.

Bredden

Alle medlemmer kan deltage i klubbens åbne træninger. Åbne træninger afholdes hver tirsdag og torsdag fra kl. 19:00 - 21:00.

Børn

For de yngste er der børnetræning. Det er aldersgruppen 9 - 13 år som samles og gennem leg lærer at skyde med buen.

Ungdom

Er man fyldt 13 år kan du deltage i ungdomstræningen. Ungdomstræningen er tilrettelagt for aldersgruppen 13 - 17 år. Her arbejdes der målrettet med bueteknik og let fysisk træning. Træningen er tiltænkt øvede skytter som har lyst til at deltage i stævner. Der trænes efter ATK-Bueskydning og det er et krav at man har viljen at deltage positiv i alle øvelser.