Årets Idrætsfest 2014

14 January 2015
Ved dette års idrætsfest blev Kirstine kåret som Årets Talent 2014 i Holstebro.

Holstebro Bueskytteforening havde indsend følgende indstilling af Kirstine:

Holstbro Bueskytteforening indstiller Kirstine Danstrup Andersen til Holstebro Idrætsråds Talentpris. Kirstine skyder med Recurvebue. Hun har gennem flere år vist gode resultater og vundet adskillige danske mesterskaber både individuelt, med sit hold og sit mixhold fra Holstebro Bueskytteforening. I 2014 blev Kirstines meget store træningsindsats belønnet først med en flot sølvmedalje til de danske seniormesterskaber, derefter med en udtagelse til ungdomslandsholdet og efterfølgende deltagelse i EM for Danmark. Til sommerens Nordiske Mesterskaber blev det til to bronzemedaljer dels i den individuelle konkurrence i og dels i holdskydningen hvor hun tog bronzemedaljen hjem sammen med Christian også fra Holstebro og Sif fra Midtfyn. I august blev bonzemadaljerne skiftet ud med Guld da Kirstine blev dansk mester både individuelt og i mix sammen med Christian. Kirstine har fortjent sine gode resultater, for hun har arbejdet hårdt og målrettet for dem.