Sommerlejr 2011 for ungdom, Sorø

26 June 2011
Sorø bueskyttelaug afholder i år DBSF sommerlejr for unge fra den 25. juni til den 28. juni ved Kongskilde nær Sorø. Holstebro Bueskytteforening har 4 ungdomskytter med på lejren.

Lørdag d. 25 juni var der afgang kl. 6 fra Holstebro for Rasmus, Christian, Lea og Kirstine. Og efter en veloverstået køretur nåede de spændt parkeringspladsen ved Kongskilde Friluftsgård, hvor de blev budt velkommen af Jeanette fra Sorø Bueskyttelaug. Herfra gik turen ned til husmandsstedet gennem den pragtfulde natur og det stemmingsfyldte landskab i området.

Ved husmandsstedet ventede 8 entusiastiske og engagerede trænere på dem. Men inden buerne kunne pakkes ud og spændes op skulle der først rejses et udendørs 'forsamlingshus', indrettes sovesale og rejses telte.

Efter en veloverstået og overdådig frokost var der så afgang til skydebanen for dem der havde lyst at skyde Fita skydning (Lea og Kirstine) og til DBFS' 3D jagtbane Kongskildebanen for dem der ville prøve kræfter med den (Rasmus og Christian).

{CMSSimplepie feed="Sommerlejr ungdom 2011" template="picasa"}